2010年8月17日星期二

動力 " Aeron Chair "

唔寫Blog都唔知原來這張Aeron Chair ,是那麼多人在網上search的!
買一定要買這張背脊有個Y型的型號,因為它多了一樣Function.

就是Posture Fit 專利技術為腰線以下的下背部提供完全貼合的自然支援.

http://pol.posh.com.hk/tc/index.asp

最近經過灣仔見到這間公司"POSH"門口正正放了這張Aeron Chair.
一張我夢寐以求的一張Chair,我遲早一定會將它帶回家.
$8300 這個價錢對我來說真是很貴,只好努力工作儲錢!

http://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E7%A7%91%E8%AD%BDPOSH

http://www.frostyplace.com/index.php?story_id=3748

2 則留言:

匿名 說...

無意google到你個blog
呢張Aeron, 買之前記得入POSH試清楚
佢d staff唔會催你
佢分3種size, 你要坐過先知咩size最fit自己, 中等身型多數中碼已OK
我自己揀大左碼
希望幫到你

JasonYip 說...

好多謝這位我相信是(先生)
提供給我的寶貴意見.
如果你沒有講給我知,
我還以為是One Size.
但自己都唔知幾時才可以買到!