2009年6月26日星期五

My Birthday

生日的零晨,女朋友為我準備了蛋糕.整個都係朱古力,十分好味.
" I Love U "
到了早上10:00 ,便到了Mega Box睇Transformers 2.

這個是我和女朋友的共同朋友Bonnie.
她也是全世界既人的朋友,因為她真係有好多朋友.
由於很難買飛既關係,她只能夠坐邊緣位.
Transformers 2 真係好好睇.

之後便到了在OpenRice 網站經常都在頭十位叫 "時新快餐店".
他是港色專食漢堡包而出名的. 真係好好味啊!
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18220

叫左兩個漢堡包,兩隻炸雞脾,兩杯cool coffee.
走時還買多兩個雙層芝士蛋漢堡回家.

但其實當日下午4:40分便是我爸爸又再一次做手術.
晚上7:00到了醫院探父親,從醫生口中聽了,
父親的生存機會率,是以星期來做單位. 都真係好傷心,但我沒哭.
女朋友之後送了一部電話給我,這是我的生日禮物.
Yoni 妳為了我這個生日想令我開心真係(X)出了很多.
多謝妳啊!


沒有留言: