2010年4月26日星期一

City Harvest - Apples

這條片只是用IPhone拍出來,但已經有一種好真實,震撼的感覺!
讓我知道好的作品,並不一定因為拍攝器材所限的.
而是在於Idea + Execution ,都可以創作出一些有趣,帶給人有一種震撼力的作品.
這正好給我一個很好的參考.
因為最近有部相機,而一直也想用它來拍一些片再夾一些3D原素,
去整一些有趣,有意思的作品!
還在思考中......  

http://www.cityharvest.org/apple-psa/
http://viralmente.blogspot.com/

但原來這條片是由英國"The Mill"公司所做的,咁唔怪得知咁好啦!

http://www.the-mill.com/

2010年4月25日星期日

Leap

又一條幾好的作品,好有"Heroes"的感覺.
我個人幾喜歡他做出來整體的氣氛.
作者又是一手包辦,差不多所有的工作.
但從他的Website內見到,還是請了很多朋友幫手.
還以為是所有野是One Man Band去做出來,而且還用到"Red Camera"好似好昂貴咁!
但作者是在工餘時間花了13個月在後期上,而且出來的作品是那麼好!
也很值得欣賞的.


http://dangaud.com/

2010年4月17日星期六

"Rick Sammon"  Top Ten Digital Photography

係時候要深入留意下攝影,到底要注意什麼.


http://rickrawrulessammon.blogspot.com/

The 3D Truth in old Masters


這段片真係好正!好有趣,又有幽默感.
真係冇想過名畫背後,原來可以這樣創作.
但到底這條片是不是Samsung Promo最新3D LED TV的據頭,就真係唔知.

2010年4月11日星期日

Ken Block

DC + SUBARU = Ken Block 因為他是他們品牌新代言人之一.
睇完以下這條片才知他是Drifting的高手,也是WRX STi RALLY 界的勁人.
小睇從前玩賽車Game,一定玩Rally的賽車.就是因為喜愛Drift的感覺.
現在,在賽車界我又有偶像了!
還有他令到這架新款的SUBARU非常有型!

他也是X-Game 界的高手,還贏了Rally 界的代名詞"Collin McRae".
唔睇都唔知原來外國有這種比賽,好正.

2010年4月10日星期六

"9"


一次過將儲存在我的Blog內的草稿發佈出來.盡快將它加入我的Online Memory內.
這條片睇Trailer時的確很Impress我,無論畫面,氣氛,聲效都非常令我期待.
但看完之後,就好似沒什特別.
只覺得個故事有些單薄.
這可能歸咎於個故事原本大約8分鐘,但將它加長到一齣戲的時間.
都算係咁架啦!

ALARM


好久之前睇了,一睇便很喜歡!
但一直在我個Blog的草稿內,一直都沒有將它發佈出來.
是因為還未諗到怎樣寫它.

"PIXELS"


睇完這條片後,好多人會回想起兒時玩過的遊戲.
但對我而言,就是怎樣可以拍到這種quality的footage,
怎樣來的創意和用什麼Software去整呢!
唔似用Maya,可能係Houdini.
我真係好想可以自己一手一腳,整到一條這種質素既片.  
要非常努力才可以la...
http://www.onemoreproduction.com/

2010年4月9日星期五

My New Camera " Canon EOS 550D "

非常之多謝My Wife送給我的一部相機. "Canon EOS 550D"
講起為什麼會買它,這和一般攝影發燒友有些不同.
我是因為它有拍攝到HD Video這個Function.
而這個HD Video的Quality是可以和7D相比,
價錢上又便宜過7D所以我便選擇了它,但它都唔平架.
所有東西加埋都接近一萬,非常肉痛.喜歡的理由都真係有D奇怪!
為什麼我會喜愛這部相機拍出來的HD Video?是因為睇了以下兩條Link.
睇完你便知道原來相機係可以拍出這麼好的影像.

20 支超讚 Canon 5D 攝影短片
http://kaiak.tw/?p=39025

20 支難忘的 Canon 7D 攝影短片
http://kaiak.tw/?p=40671

最後我用了這部相機試過拍一些片,但都拍唔到這種質感.我是不是被人欺騙了呢!
Anyway 我都會繼續試的,和多謝老婆.

2010年4月6日星期二

Showreel updated!

sealJasonYip Porfolio 2010 from sealjasonyip on Vimeo.

終於都能夠將IMAGI我Comp過的shot的一部分加入我的2010Showreel了,
非常辛苦要將它們Capture出來再Edit.
但遺憾的是Astro Boy我係做Testing and Fix shot Problem,
所以沒有一個Shot可以加入我的Showreel.

2010年4月3日星期六

Science.Of.The.Movies

最近留意到這個節目 "Science.Of.The.Movies"非常喜歡,
它整個節目都是講電影背後的奧秘,內裹有一 Part 節目講到"Steadicam",
這個名字早已聽過,但就唔知用它拍出來的效果是怎樣.
原來可以是那麼好. 正!


原本這架得兩個車輪的東西叫做"Segway"好勁唔知點平行既呢!
利用Segway + Steadicam 係可以拍出這種效果,以前還以為是用電單車或是手推車去做.